Retourneren

Wil je bestelde goederen retourneren? We doen natuurlijk onze uiterste best om je producten van de beste kwaliteit te leveren. Toch kan het gebeuren dat het niet aansluit bij wat je nodig hebt. Dat snappen we, en daarom is het ook (bijna altijd) mogelijk om goederen aan ons te retourneren. Lees hieronder hoe het werkt:

Wat kan niet?

  • Let op: speciaal voor jou op kleur gemaakte producten kunnen niet geretourneerd worden. Vergelijk het met een maatwerk pak, dat kan ook niet meer in een winkel gehangen worden, dat is zo specifiek dat het niet meer verkocht kan worden. Datzelfde geldt voor op specifieke kleur gemaakte spuitbussen en lakstiften.

Wat kan wel?

  • Je kunt een product tot veertien dagen na ontvangst bij ons aanmelden voor retourzending op basis van het wettelijke herroepingsrecht. Dit kan zonder opgave van reden. Wel horen wij de reden van het retour natuurlijk graag van je. We proberen altijd onze kwaliteit en service te verbeteren, en je feedback helpt ons daarbij.
  • Wij betalen je het betaalde bedrag exclusief de verzendkosten terug. Kosten voor het retour zenden van producten op basis van het herroepingsrecht zijn ook voor je eigen rekening.
  • Na veertien dagen vervalt het herroepingsrecht en nemen we je aanvraag in behandeling als coulance, maar zonder garantie van retourname.
  • Wil je een product retour zenden op basis van een klacht of gebrek dan nemen wij deze natuurlijk in behandeling. Lees meer op onze pagina over klachtenafhandeling.

Altijd in overleg

Een retourzending gaat altijd in overleg met ons. Je kunt je aanvraag voor retourzending per e-mail bij ons indienen via info@autolakopmaat.nl. Wil je in je bericht het volgende vermelden: je naam, adres gegevens, telefoonnummer, de reden en omschrijving van retour / klacht en het ordernummer. Dat helpt bij een vlotte afhandeling.

Onbeschadigde verpakking

Een product dat je retour wilt zenden moet zo mogelijk een onbeschadigde verpakking hebben. Tenzij de reden van retourneren gerelateerd is aan een gebrek aan het product. Bijvoorbeeld de houdbaarheidsdatum of dat het product kapot of onvolledig is. Wel is het dan (ook voor de vervoerder) fijn wanneer je het even in een andere verpakking retour stuurt.

Heb je een klacht?

Wil je je product retourneren omdat je hier een klacht over hebt? Vervelend natuurlijk, we willen dat graag goed oplossen! Ga naar de pagina over klachtafhandeling, daar beschrijven we hoe we hier mee om gaan.

Wil je meer lezen? Klik dan hier voor onze algemene voorwaarden.